Published on oktober 4th, 2013 | by Ruben

De verslavende game Ragdoll Achievement 2 spelen

In deze grappige Flash game is het de bedoeling om een Crash Test Dummy op allerlei manieren proberen te beschadigen door middel van een groot aanbod aan gevaarlijke gadgets. Des te meer je deze ongelukkige pop pijn weet te doen des te meer punten er zijn te verdienen in het tweede deel van Ragdoll Achievement. In een afgesloten arena dien je tussen vier betonnen muren allerlei vallen en wapens op een strategische manier te plaatsen om zoveel mogelijk schade aan te richten bij de marionet.

Elke val heeft zijn eigen specialiteit, er zijn cirkelzagen, vlammenwerpers, kruisbogen, lasers, springveren, landmijnen en scherpe spikes aanwezig die je kunt plaatsen in de ruimte. Deze dienen zo strategisch mogelijk gepositioneerd te worden om een kettingreactie uit te lokken. Des te langer je de marionet laat stuiteren des te meer punten zijn er te verdienen. Er zijn opdrachten aanwezig in de vorm van achievements die je moet zien te halen om verder te komen. Als je deze achievements haalt krijg je telkens nieuwe upgrades en wapens tot je beschikking om toe te voegen aan de martelkamer.

Deze Flash game heeft ontzettend leuke graphics en biedt ondanks de herhalingen erg veel vermaak. Doordat er steeds nieuwe wapens en gadgets vrij zijn te spelen blijft het spel urenlang leuk omdat je de opstelling kunt veranderen van de gadgets. Het doel van dit spel is vrij sadistisch te noemen omdat je de marionet zoveel mogelijk pijn moet zien te doen en er ook nog eens een beloning voor krijgt ook. Door het cartoony uiterlijk is het gelukkig meer grappig dan gruwelijk te noemen om de ongelukkige Ragdoll alle hoeken van de kamer te laten zien.

Klik hier om zelf Ragdoll Achievement 2 te spelen op mijngame.nl!

Bekijk hier een grappige filmpje van Ragdoll Achievement 2: