Published on december 4th, 2013 | by Ruben

Puzzels oplossen in Level Editor 2

Een level editor is een bekende optie die te kiezen is in sommige spellen en zal geen geheimen meer oproepen voor veel ervaren gamers. Een level editor maakt het mogelijk om een eigen versie van je favoriete spel te maken. Door elementen te gebruiken uit de game die je graag speelt kun je aan de slag gaan. Het is een ontzettend leuk tijdverdrijf waar je je uren mee zult vermaken, daarnaast stimuleert het de creativiteit en de fantasie. Het is gaaf om je gecreƫerde levels te delen met je vrienden. In het tweede deel van de game Level Editor probeer je door middel van de mogelijkheden die je hebt in een level editor om elk level uit te spelen. Het aanpassen van het level is op een speelse wijze verwerkt in deze gameplay.

Speel hier zelf Level Editor 2 of een van de andere gave puzzelspelletjes op mijngame.nl!

Het doel is om het einde van het level te halen door gebruik te maken van een aantal onderdelen uit het level. De uitdaging is om deze weer opnieuw in elkaar te zetten. Je kunt deze elementen bijvoorbeeld inzetten als platform of lift om zo een weg te creƫren voor het mannetje zodat hij succesvol door de puzzel kan navigeren. Er is heel veel precisie vereist, je zult in de meeste levels een paar keer over bepaalde situaties een tweede keer moeten nadenken voordat je beslist welk element je besluit om te plaatsen. Er zijn erg veel onverwachte valstrikken aanwezig in de levels die het je moeilijk proberen te maken. Er is een tijdlimiet aanwezig om alles nog een stapje moeilijker te maken, als je alle munten weet te verzamelen krijg je extra tijd als beloning. Level Editor 2 bevat vijftig puzzels waar je je brein over kan breken. De moeilijkheidsgraad wordt steeds groter en de puzzels zorgen voor steeds meer uitdaging.