Published on maart 22nd, 2014 | by Ruben

Kostbare schatten verzamelen in Ninja Miner

Ninja’s staan er vooral om bekend als acrobatische vechtersbazen, ze hebben zich meester gemaakt in allerlei verschillende vechtstijlen. Naast dat ze allerlei gave acrobatische trucjes beheersen zijn ze meesters in de stealth en kunnen ze ongezien missies uitvoeren als sluipmoordenaar. In deze game speel je een ninja met een ongewone passie, hij zet zijn vaardigheden in om af te dalen in een mijnschacht. In Ninja Miner speel je als een ninja die allerlei diamanten, juwelen en andere zeldzame edelstenen moet zien te verzamelen. De mijnen zitten echter vol gevaren en de weg naar de uitgang moet soms met een omweg worden genomen. Daarnaast is het zeer belangrijk dat je in elk level zoveel mogelijk waardevolle ertsen moet zien te verzamelen. Hetgeen dat het behalen van deze doelen extra moeilijk maakt is dat de Ninja Miner niet meer kan veranderen van richting of stil kan gaan staan als je hem een bepaalde richting op hebt gestuurd.

Klik hier om zelf Ninja Miner te spelen op mijngame.nl

Elk level heeft zijn eigen unieke design, er zijn allerlei puzzel elementen aanwezig die voor uitdaging zorgen. De gevaren zitten in kleine hoekjes in Ninja Miner, je moet altijd je ogen open houden voor potentiĆ«le gevaren. Je moet zo goed mogelijk gebruik maken van je ninja skills om gevaarlijke valstrikken te ontwijken zoals bijvoorbeeld vallende rotsen, spijkers, valkuilen en vijandelijke beesten. In sommige levels zijn er hendels toegevoegd die eerst omgezet moeten worden of teleports die ervoor zorgen dat er een alternatieve route moet worden gekozen om het level te halen of om bij bepaalde kostbare juwelen te komen. De ‘shinies’ die het meeste opleveren zijn altijd omringd met de gevaarlijkste boobytraps natuurlijk. Ninja Miner is niet voor de gamers die even een ontspannen casual game willen spelen. Het spel kent geen genade en de speler wordt wanneer er een foute keuze wordt gemaakt direct afgestraft waardoor hij het level opnieuw zal moeten starten.

Wil je nog meer leuke puzzelspelletjes spelen? Klik hier om een overzicht te krijgen van alle puzzel spellen op mijngame.nl

Tags: , , , , ,