Unity spelletjes

Published on februari 7th, 2014 | by Ruben

Vechten met Generator Rex in de Abysus Arena

Generator Rex is een personage uit een tekenfilmserie die tot leven is gewekt door de tekenfilmzender Cartoon Network. In dit spel wordt de aarde geteisterd door een aanval van buitenaardse wezens. Ze lanceren raketten op de aarde af die iedereen infecteren met een virus. De vreemde besmetting zorgt ervoor dat zowel mannen als vrouwen in gemuteerde organismes veranderen die E.V.O.’s genoemd worden. Deze gemuteerde wezens zaaien chaos en destructie op de aarde. De internationale organisatie genaamd de Providence is in leven geroepen om de strijd aan te gaan met de E.V.O.’s. In deze game speel je als de held Rex die besloten heeft om het op te nemen tegen de gemuteerde wezens in de Abysus Arena. Rex is een tiener die getroffen is door het virus waardoor hij ook een E.V.O. is geworden. Rex is echter speciale krachten waardoor hij de transformatie kan controleren waardoor hij gebruik kan maken van de gemuteerde krachten zonder zijn verstand te verliezen. Rex wordt door Agent Six van de Providence opgeroepen om zijn unieke vaardigheden in te zetten tegen de E.V.O.’s.

Klik hier om zelf Generator Rex: Abysus Arena te spelen op mijngame.nl!

Met de vele wapens die je tot je beschikking hebt kunnen er combo’s worden gemaakt om in te zetten tegen de aanvallers tijdens de gevechten. De gave biomechanische wapens zijn vergelijkbaar met de manier waarop je vecht in de Prototype serie, het wapentuig zit verwerkt in je vlees en is samengesmolten met je DNA. Door het afwisselende aanbod zitten er veel onderlinge verschillen tussen de wapens. Wanneer de juiste knoppencombo’s en timingen weet te maken richt je het meeste schade aan. Ook bestaat de mogelijkheid om special moves te unlocken naarmate je verder komt door het verzamelen van experience points. Grinden is soms ook noodzakelijk want je loopt om de zoveel waves een moeilijke hoofdbaas tegen het lijf. De enge monsters waarmee je het aan de stok krijgt lijken rechtstreeks uit de poorten van de hel te komen. Door de gave 3D graphics ziet het spel er mooi gepolijst uit, in combinatie met de uitstekende fighting mechanics zorgt het voor een memorabele beleving. Technisch is de game dik in orde en dat komt doordat hij is geschreven in de krachtige Unity engine.

Klik hier om nog meer leuke vechtspellen te spelen op mijngame.nl!

Tags: , , , , ,