Published on december 28th, 2013 | by Ruben

Angst zaaien als een gevaarlijke haai in Miami Shark

Haaien zijn een van de meest gevaarlijke vissen van de oceaan. Deze roofvissen dienen voor veel mensen als brandstof voor hun ergste nachtmerries. In Miami Shark kruip je in de huid van een machtige haai, deze heeft het formaat van de dodelijke vis die de hoofdrol speelt in de film Jaws. Je hoeft dus niet bang te zijn in dit spel dat je gepakt gaat worden door een haai maar je bent juist degene die zijn prooi moet zien te vangen. Miami Shark brengt een ode aan de beroemde films van regisseur Steven Spielberg omdat je net zoals de beruchte haai uit de Jaws serie helicopters uit de lucht kan halen. Door kracht te zetten kan hij een eind boven de zeespiegel uitvliegen en met zijn bek vol tanden het metaal van het voertuig vastgrijpen en omlaag trekken.

Klik hier om zelf Miami Shark te spelen op mijngame.nl!

Het concept van Miami Shark is erg eenvoudig uit te leggen, naast dat je helicopters uit de lucht moet halen kun je ook vogels opeten en militaire vliegtuigen en passagiersvliegtuigen slopen. Je dient zoveel mogelijk schade aan te richten aan de omgeving om punten te scoren. Daarnaast is het erg belangrijk om onschuldige duikers, zwemmers, dolfijnen en scholen vissen op te peuzelen om op kracht te blijven. Er is weinig strategie vereist in dit spel, als je door middel van de control knop de bek van de haai open en dicht laat gaan terwijl je rondzwemt in de oceaan dan dan maak je al snel een heleboel kapot waardoor de combo’s je al gauw om de oren zullen vliegen. Door de eenvoudige besturing en gave gameplay speelt het spel ontzettend fijn en daarom is Miami Shark ook goed voor een paar uur speelplezier. Als je bang bent voor haaien is dit een ideaal spel voor je omdat je niet tegen de haai vecht maar juist de regie over zijn acties beheerst. Veel plezier met het spelen van Miami Shark!

Tags: , , , , ,